Reklamační řád
Reklamované zboží musí být odevzdáno k posouzení
- kompletní ( pokud možno i v původním balení )
- s dokladem o koupi
- s potvrzeným záručním listem
- bez vnějších zásahů do výrobku
- koncový zákazník reklamuje zboží na prodejně, kde jej koupil a řídí se
reklamačním řádem dané prodejny resp. řetězce.
- reklamované zboží musí být odesláno na posouzení pouze obchodem/ne
zákazníkem.
- pokud budete reklamované zboží odesílat na náklady M.A.T. Group zašlete
avízo o reklamaci na výše uvedený fax nebo prostřednictvím svého obchodního
zástupce.
- reklamační protokol je ZDE a
protokol na vrácení zboží naleznete ZDE,
prosíme o kompletní a správné vyplnění, urychlí to vyřízení Vaší
reklamace
Spolu s reklamací zašlete:
- reklamační list s datem přijetí reklamace a potvrzením zákazníka.
- stručný popis závady
- evidenční číslo reklamace prodejny
doba řešení reklamace a záruční doba je stanovena v obchodní smlouvě
jednotlivých odběratelů resp. Obchodním zákoníkem
pokud bude zasláno zboží k reklamacineoprávněné ( uplynula záruční doba,
evidentní poničení zboží apod. ), budou náklady na dopravu naúčtovány
prodejně.
tento vztah je řešen příslušnýmu ustanoveními Obchodního zákoníku
Za vyřízení reklamace se považuje:
- oprava výrobku a jeho zaslání na obchod
- navržení výměny za nový výrobek nebo vrácení peněz zákazníkovi - vystavení
dobropisu
- zpráva o způsobení závady zákazníkem ( neodborným zásahem do výrobku ) -
navržení řešení
- oprava hrazená zákazníkem
- vrácení neopraveného zboží zákazníkovi
Firma M.A.T. Group, s.r.o. hradí náklady spojené s reklamací pouze v
případě dodržení výše uvedených podmínek !